Illesszük be az orsót, rakjuk le a modelltérben olyan helyre, ahol mindkét alkatrész jól látható. Kattintsunk a Constrain inkonra. A Mate
típusú kényszert alkalmazzunk, majd válassszuk ki az orsó valamely hengeres felületét, majd a tömszelencéjét. Célszerű azokat a felületeket kijelölni, amelyek a valóságban is csatlakoznának. Apply gombbal fogadjuk el. Apply gombra akkor kattintsunk, ha még folytatni akarjuk a kényszerezést, hiszen így nem lép ki a program a parancsból. Ha az orsó fordítva áll, kilépve a Constrain parancsból a
ikonra kattintva forgassuk át az orsót a kívánt pozícióba (nem kell teljesen pontosan). Esc-sl lépjünk ki, majd moszdítsuk meg az orsót, így az előzőleg beállított kényszerhelyzetbe ugrik vissza, csak fordítva.
Folytathatjuk a kényszerezést: Jelöljük ki az orsó felső sík felületét, majd a tömszelencéjét is. Szintén Mate típusú kényszert alkalmazunk, de az offset ablakban adjuk meg a 16mm-t. Hasonló módon jelöljük ki mindkét alkatrész egy-egy függőleges síkját, válasszuk az Angle kényszert
, és adjunk meg 45°-ot.