:

Curve 2


Style

Megjegyzések

Beállítjuk aktív síknak a DTM2 síkot. Ezt követően a Curve parancsra megyünk. Itt maradunk az eredi, Planar Curve-nél, és SHIFT lenyomásával, kijelöljük a képen látható két pontot (olvasd el a Fontos dobozt), mely között létre fog jönni a görbe. FONTOS2-t olvasd el! Ezt követően a következő lépéseket szükséges elvégeznünk: 1. Jobb oldali végpontra kattintunk 2. A zöld rövid vonalra (mely segítségével a tudjuk manipulálni a görbék többi elemhez való kapcsolódásának módját az adott végződésnél) jobb egérgombbal kattintunk 3. És Normál-t vesszünk fel (látsd: Ábra) 4. A bal oldalon lévő folyamatábrán megkeressük a SYMMETRY síkot és rákattintunk. 5. Ugyanezt elvégezzük a bal oldali végpontnál is, azzal a különbséggel, hogy ott Tangent módot veszünk fel, és a 4. lépést így nem kell elvégeznünk.

Fontos!

A bal oldali végpontot úgy vegyük fel, hogy a modellen, illetve a DTM2 síkon lévő egyenesre kattintunk (látsd: kép), és onnan vonszoljuk az egyenes végződéséhez. Onnan tudjuk, hogy jól dolgoztunk, hogy nem X hanem egy kör van a végpont helyén.

Fontos 2!

A 2 pont felvétele után fogadjuk el a zöld pipával a műveletet. Majd jelöljük ki az adott görbét (kijelöléskor zöld színű a görbe), majd jobb egérkattintás, és Edit Definition. Ilyenkor visszatérünk a szerkesztő felületre, és itt tudjuk a görbéket tovább módosítani. Így kell eljárni az ÖSSZES TOVÁBBI görbe alkotásnál is.

First PagePrevious PageBack to overviewNext PageLast Page

creo/vt/040_round_surf/040_020_round_surf.txt · Utolsó módosítás: 2016/10/03 12:36 szerkesztette:
 
Recent changes RSS feed Donate Powered by PHP Valid XHTML 1.0 Valid CSS Driven by DokuWiki